Kom igen Markbygden â nu fyller vi startlistan i Eventor till max! Söndagen den 7 juni Ă€r det dags för ett av Ă„rets absolut bĂ€sta, roligaste och mest högkvalitativa teknik- och fartpass. Precis som nĂ€r vi laddar upp inför de stora kavlarna behöver vi ha med just DIG pĂ„ plats för att skapa den rĂ€tta klubbkĂ€nslan.
PĂ„ schemat stĂ„r orienteringsintervaller â en fantastisk trĂ€ningsform dĂ€r hög puls möter klurig finorientering. NĂ€r pulsen ligger pĂ„ max gĂ€ller det att fortfarande hĂ„lla huvudet kallt, lĂ€sa kartan i farten och fatta rĂ€tt beslut vid varje unik kontrollpunkt.
TrĂ€ningen Ă€r byggd för hela klubben, oavsett Ă„lder eller erfarenhet. Banorna och distanserna gĂ„r att anpassa sĂ„ att alla fĂ„r rĂ€tt utmaning. Det spelar ingen roll om du vill utmana dig sjĂ€lv i maxfart eller om du hellre vill köra ett bra teknikpass i ditt eget tempo â det viktigaste Ă€r att vi samlas, trĂ€nar tillsammans och lyfter varandra!
Efter passet vÀntar som vanligt det absolut bÀsta eftersnacket och skön klubbgemenskap pÄ parkeringen.
-
Var: Hos Albin Andersson, KuttersÄnsgatan 13, Göteborg.
-
NÀr: Söndag 7 juni, kl. 10.
-
AnmÀlan: Sker direkt via Eventor senast 5 Juni!
- LĂ€nk: ANMĂL HĂR!
GÄ in och sÀkra din plats i startlistan redan nu, och se till att tipsa och peppa dina klubbkompisar sÄ att vi blir ett riktigt stort och hÀrligt rödvitt gÀng i skogen!
Vi ses pĂ„ samlingen! đđŽâȘ
